settings_accessibility
T T T
Veličina fonta
custom_typography Disleksija font width Veći razmak link Označi poveznice
contrast Kontrast visibility_off Invert invert_colors Crno/bijelo

Za organizatore

Organizator može predati zahtjev za vrednovanje stručne edukacije magistara farmacije.

Organizator može predati zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja magistara farmacije.

Zahtjev se podnosi Povjerenstvu za stručno usavršavanje putem e-maila hljk@hljk.hr, na propisanom obrascu (Prilog 3 - Zahtjev organizatora za vrednovanje stručnog usavršavanja), najkasnije 15 dana prije dana početka održavanja stručnog usavršavanja.

Povjerenstvo ima diskrecijsko (slobodno) pravo odlučiti hoće li razmatrati zahtjev koji je podnesen istekom navedenog roka.

Uz zahtjev potrebno je dostaviti dokumentaciju sukladno odredbama Pravilnika – popis dokumentacije možete pronaći u dokumentima (Tablica 1 – Obavezna dokumentacija uz zahtjev organizatora).

Pisanu izjavu o nepromotivnom sadržaju stručnog usavršavanja možete pronaći ovdje ili kao Prilog 2 u Dokumentima.

Oblici stručnog usavršavanja za koje se može predati zahtjev za vrednovanje

  • Stručni skup i e-stručni skup
  • Tečaj i E-tečaj
  • Webinar
  • Predavanje
  • Radionica i e-radionica
  • Domaći kongres ili savjetovanje (e-kongres/e-savjetovanje)
  • Domaći kongres s međunarodnim sudjelovanjem ili međunarodni kongres (e-kongres)
  • e-radna bilježnica

Ukoliko želite da se stručno usavršavanje u organizaciji Vaše tvrtke boduje prema Pravilniku Komore (u dokumentima) molimo da:

  1. Ispunite zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja koji možete pronaći ovdje
  2. Najmanje 15 dana prije održavanja stručnog usavršavanja u ured Komore e-mailom ili poštom dostavite potrebnu dokumentaciju (popis potrebne dokumentacije možete pronaći ovdje)
  3. Po završetku stručnog usavršavanja, u roku od 15 dana, u ured Komore dostavite popis pasivnih i aktivnih sudionika skupa te excel tablicu u elektroničkom obliku u kojoj su navedeni sudionici stručnog skupa istim redoslijedom kao u listi pasivnih odnosno aktivnih sudionika (excel tablicu potrebno je dostaviti posebno za aktivne odnosno pasivne sudionike)

Obrasce popisa za pasivne i aktivne sudionike skupa možete pronaći u dokumentima (Prilog 5 - Lista pasivnih sudionika, Prilog 6 - Lista aktivnih sudionika)

Excel tablica treba sadržavati tri kolone s podacima: ime i prezime, članski broj i OIB. Primjer excel tablice možete pogledati ovdje.

Gore objavljeni obrasci Lista pasivnih i aktivnih sudionika propisani su Pravilnikom te ih je obvezno dostavljati u propisanom obliku sa svim propisanim sadržajem.

Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune zahtjeve, a ured Komore neće upisivati bodove za vrednovane skupove u slučaju slanja nepotpunih lista sudionika.

Ako Povjerenstvo utvrdi da je zahtjev nepotpun ili pogrešno ispunjen, pozvat će organizatora stručnog usavršavanja da u roku od 8 dana dopuni zahtjev.

Ako organizator stručnog usavršavanja u roku od 8 dana ne dopuni zahtjev, Povjerenstvo će odlukom odbaciti zahtjev za vrednovanje.

Pod potpunom dokumentacijom podrazumijeva se zahtjev koji sadrži sve podatke i dokumente navedene u članku 34. Pravilnika. Dozvoljena je tolerancija do 10% krivih podataka na listama (odnosi se na Listu pasivnih i Listu aktivnih sudionika te excel tablicu s popisom aktivnih i pasivnih sudionika).

Ukoliko organizator stručnog usavršavanja ne dostavi potpune podatke u roku od 15 dana nakon održavanja stručnog usavršavanja, Povjerenstvo neće upisati bodove sudionicima , a navedeni podatak će se objaviti na mrežnoj stranici Komore kako bi članovi Komore bili upoznati s razlogom zbog kojeg im nisu upisani bodovi u propisanom roku u evidencijski list.

Taksa za vrednovanje stručnog usavršavanja

Za skupove čije troškove snosi organizator i nemaju kotizaciju sudionika, organizator je obvezan platiti taksu Komori u iznosu 400,00 EUR, a za svako ponovljeno predavanje na istu temu 300,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu, Studij farmacije u Splitu i svi nastavni zavodi za javno zdravstvo u Republici Hrvatskoj su oslobođeni plaćanja naknade Komori za vrednovanje organiziranih stručnih skupova.

Za skupove gdje sudionici plaćaju kotizaciju, organizator je obvezan uplatiti 15% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije, s tim da je minimalan iznos za uplatu 400,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu i Studij farmacije u Splitu obvezni su uplatiti 5% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije.

Taksa za vrednovanje e-tečaja iznosi 850,00 EUR.

Taksa za vrednovanje se plaća po izdanom računu Komore za pruženu uslugu vrednovanja stručnog usavršavanja.

Više informacija o taksi za vrednovanje stručnih usavršavanja možete pronaći u Odluci o vrijednosti usluga HLJK na stranici Komore ovdje.

Tečaj i E-tečaj

Uz sve prethodno navedeno, vezano za organizaciju stručnog usavršavanja, za organizaciju tečaja i e-tečaja, potrebno je i:

  1. Kontaktirati ured Komore u svezi potpisivanja ugovora o suradnji s HLJK,
  2. Dostava popisa sudionika obavlja se jednom mjesečno za vrijeme trajanja e-tečaja te je jednom mjesečno potrebno dostaviti excel tablicu u elektroničkom obliku u kojoj su navedeni pasivni sudionici e-tečaja (excel tablicu aktivnih sudionika dostavljate samo jednom za cijelo vrijeme trajanja e-tečaja).

Potvrdnica za stručno usavršavanje

Organizator stručnog usavršavanja obvezan je magistru farmacije po završetku stručnog usavršavanja izdati potvrdnicu, koja mora sadržavati:

  • naziv, sjedište i OIB organizatora stručnog usavršavanja,
  • naziv, datum i mjesto održavanja stručnog usavršavanja,
  • ime i prezime, članski broj i OIB sudionika stručnog usavršavanja,
  • naznaku da je stručno usavršavanje vrednovano od strane Hrvatske ljekarničke komore,
  • potpis i pečat odgovorne osobe organizatora stručnog usavršavanja koji mogu biti i u elektroničkom (digitalnom) obliku

Uputa organizatorima- odvajanje promotivnog od vrednovanog sadržaja stručnog usavršavanja

Na sjednici Povjerenstva za stručno usavršavanje HLJK održane 12.04.2021., donesena je uputa i podsjetnik organizatorima stručnog usavršavanja u svezi odvajanja promotivnog od vrednovanog sadržaja edukacije. Uputu možete pronaći ovdje.

Hrvatski ljekarnički kompetencijski ovir

U dokumentima možete pronaći Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir.