settings_accessibility
T T T
Veličina fonta
custom_typography Disleksija font width Veći razmak link Označi poveznice
contrast Kontrast visibility_off Invert invert_colors Crno/bijelo

Za organizatore

Organizator može predati zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja magistara farmacije.

Oblici stručnog usavršavanja propisani su Pravilnikom o sadržaju, rokovima i postupku stručnog usavršavanja magistara farmacije kojeg možete pronaći ovdje.

Ukoliko želite da se stručno usavršavanje u organizaciji Vaše tvrtke boduje prema Pravilniku Komore potrebno je:

  • Najkasnije 15 dana prije održavanja stručnog usavršavanja u ured Komore putem e-maila hljk@hljk.hr dostavite ispravno i potpuno popunjen zahtjev sa svom potrebnom dokumentacijom (popis potrebne dokumentacije možete pronaći ovdje).
  • Zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja se popunjava u cijelosti (sve rubrike), a upute za popunjavanje zahtjeva možete naći u dokumentima u pdf obliku kao i obrazac za popunjavanje u word obliku. Pisanu izjavu o nepromotivnom sadržaju stručnog usavršavanja možete pronaći ovdje ili kao Prilog 2 u dokumentima.
  • O zahtjevu odlučuje Povjerenstvo za stručno usavršavanje Hrvatske ljekarničke komore (dalje: Povjerenstvo).
  • Povjerenstvo ima diskrecijsko (slobodno) pravo odlučiti hoće li razmatrati zahtjev koji je podnesen nakon isteka navedenog roka.
  • Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune ili pogrešno popunjene zahtjeve.
  • Ako Povjerenstvo utvrdi da je zahtjev nepotpun ili pogrešno popunjen, pozvat će organizatora stručnog usavršavanja da u roku od 8 dana dopuni zahtjev.
  • Ako organizator stručnog usavršavanja u roku od 8 dana ne dopuni zahtjev prema uputama, Povjerenstvo će odlukom odbaciti zahtjev za vrednovanje.
  • Po završetku stručnog usavršavanja, u roku od 15 dana, organizator je dužan dostaviti popis pasivnih i aktivnih sudionika skupa u elektroničkom obliku, u excel tablici - posebno za aktivne i posebno za pasivne sudionike. Excel tablica mora sadržavati tri kolone s podacima: ime i prezime, članski broj Komore i OIB člana. Primjer excel tablice možete pogledati ovdje. Molimo organizatore da polaznicima stručnog usavršavanja naglase važnost unosa ispravnih podataka (ime i prezime, OIB i članski broj) jer sustav automatski dodijeljuje bodove te u slučaju nepodudarnosti podataka bodovi neće biti dodijeljeni.
  • Ukoliko je stručno usavršavanje održano uživo, uz elektroničke popise sudionika potrebno je dostaviti i fizičke popise sudionika. Nije ih potrebno slati poštom u ured Komore, već je dovoljno skenirane popise dostaviti e-mailom na hljk@hljk.hr.
  • Obrasci popisa za pasivne i aktivne sudionike stručnih usavršavanja propisani su Pravilnikom te ih je obvezno dostaviti u propisanom obliku sa svim propisanim sadržajem. (Prilog 5 - Lista pasivnih sudionika, Prilog 6 - Lista aktivnih sudionika - u dokumentima).
  • Umjesto korištenja potpisnih listi i Excel tablica s popisom sudionika, organizatori edukacija uživo sada imaju mogućnost korištenja usluge digitalne evidencije sudionika putem QR koda. Ovaj sustav pojednostavljuje i ubrzava registraciju te automatski bilježi prisutnost i dodjeljuje bodove za stručne skupove. Digitalna registracija eliminira potrebu za ručnim unosom podataka, smanjuje mogućnost pogrešaka i značajno olakšava administraciju. Sustav omogućuje veću preciznost, učinkovitost i transparentnost u praćenju stručnog usavršavanja.

Ukoliko organizator stručnog usavršavanja ne dostavi potpune podatke u roku od 15 dana nakon održavanja stručnog usavršavanja, Povjerenstvo neće upisati bodove sudionicima, a navedeni podatak će se objaviti na mrežnoj stranici Komore kako bi članovi Komore bili upoznati s razlogom zbog kojeg im nisu upisani bodovi u propisanom roku u evidencijski list.

Povjerenstvo za stručno usavršavanje donijelo je stav da je rok za korekcije u slučaju pogrešnih ili nepotpunih podataka sudionika edukacije 6 mjeseci od dana održavanja stručnog usavršavanja. Po isteku navedenog roka, bodovi se više neće moći naknadno dodijeliti.

Taksa za vrednovanje stručnog usavršavanja

Za skupove čije troškove snosi organizator i nemaju kotizaciju sudionika, organizator je obvezan platiti taksu Komori u iznosu 400,00 EUR, a za svako ponovljeno predavanje na istu temu 300,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu, Studij farmacije u Splitu i svi nastavni zavodi za javno zdravstvo u Republici Hrvatskoj su oslobođeni plaćanja naknade Komori za vrednovanje organiziranih stručnih skupova.

Za skupove gdje sudionici plaćaju kotizaciju, organizator je obvezan uplatiti 15% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije, s tim da je minimalan iznos za uplatu 400,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu i Studij farmacije u Splitu obvezni su uplatiti 5% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije.

Taksa za vrednovanje e-tečaja iznosi 850,00 EUR.

Taksa za vrednovanje se plaća po izdanom računu Komore za pruženu uslugu vrednovanja stručnog usavršavanja.

Naknada za uslugu digitalne evidencije sudionika putem QR koda iznosi 130,00 EUR za skupove do 100 sudionika te 250,00 EUR za skupove s više od 100 sudionika.

Više informacija o taksi za vrednovanje stručnih usavršavanja možete pronaći u Odluci o vrijednosti usluga HLJK na stranici Komore ovdje.

Tečaj i E-tečaj

Uz sve prethodno navedeno, za organizaciju tečaja i e-tečaja, potrebno je i:

  1. Kontaktirati ured Komore u svezi potpisivanja ugovora o suradnji s Komorom u provedbi tečaja i e-tečaja,
  2. Dostava popisa sudionika obavlja se jednom mjesečno za vrijeme trajanja tečaja i e-tečaja te je jednom mjesečno potrebno dostaviti excel tablicu u elektroničkom obliku u kojoj su navedeni pasivni sudionici tečaja i e-tečaja (excel tablicu aktivnih sudionika dostavljate samo jednom za cijelo vrijeme trajanja e-tečaja).

Potvrdnica za stručno usavršavanje

Organizator stručnog usavršavanja obvezan je magistru farmacije po završetku stručnog usavršavanja izdati potvrdnicu, koja mora sadržavati:

  • naziv, sjedište i OIB organizatora stručnog usavršavanja,
  • naziv, datum i mjesto održavanja stručnog usavršavanja,
  • ime i prezime, članski broj i OIB sudionika stručnog usavršavanja,
  • naznaku da je stručno usavršavanje vrednovano od strane Hrvatske ljekarničke komore,
  • potpis i pečat odgovorne osobe organizatora stručnog usavršavanja koji mogu biti i u elektroničkom (digitalnom) obliku

Odluku o obveznom sadržaju potvrdnice kao i primjere potvrdnica možete pronaći u dokumentima.

Odvajanje promotivnog od vrednovanog sadržaja stručnog usavršavanja

Na sjednici Povjerenstva za stručno usavršavanje Hrvatske ljekarničke komore održane 12.04.2021., donesena je uputa i podsjetnik organizatorima stručnog usavršavanja u svezi odvajanja promotivnog od vrednovanog sadržaja stručnog usavršavanja, koje su se svi organizatori dužni pridržavati prilikom organizacije stručnog usavršavanja. Uputu možete pronaći ovdje.

Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir

U dokumentima možete pronaći Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir.