settings_accessibility
T T T
Veličina fonta
custom_typography Disleksija font width Veći razmak link Označi poveznice
contrast Kontrast visibility_off Invert invert_colors Crno/bijelo

Za organizatore

Organizator može predati zahtjev za vrednovanje stručne edukacije magistara farmacije.

Organizator može predati zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja magistara farmacije.

Pravilnik o sadržaju, rokovima i postupku stručnog usavršavanja magistara farmacije možete pronaći ovdje.

Zahtjev se podnosi Povjerenstvu za stručno usavršavanje putem e-maila hljk@hljk.hr, na propisanom obrascu, najkasnije 15 dana prije dana početka održavanja stručnog usavršavanja.

Upute za popunjavanje Zahtjeva možete naći u Dokumentima u pdf obliku, a obrazac za popunjavanje u word obliku.

Povjerenstvo ima diskrecijsko (slobodno) pravo odlučiti hoće li razmatrati zahtjev koji je podnesen istekom navedenog roka.

Uz zahtjev potrebno je dostaviti dokumentaciju sukladno odredbama Pravilnika – popis dokumentacije možete pronaći u dokumentima (Tablica 1 – Obavezna dokumentacija uz zahtjev organizatora).

Pisanu izjavu o nepromotivnom sadržaju stručnog usavršavanja možete pronaći ovdje ili kao Prilog 2 u Dokumentima.

Oblici stručnog usavršavanja za koje se može predati zahtjev za vrednovanje

  • Stručni skup i e-stručni skup
  • Tečaj i E-tečaj
  • Webinar
  • Predavanje
  • Radionica i e-radionica
  • Domaći kongres ili savjetovanje (e-kongres/e-savjetovanje)
  • Domaći kongres s međunarodnim sudjelovanjem ili međunarodni kongres (e-kongres)
  • e-radna bilježnica

Ukoliko želite da se stručno usavršavanje u organizaciji Vaše tvrtke boduje prema Pravilniku Komore (u dokumentima) molimo da:

  1. Ispunite zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja koji možete pronaći ovdje
  2. Najmanje 15 dana prije održavanja stručnog usavršavanja u ured Komore e-mailom ili poštom dostavite potrebnu dokumentaciju (popis potrebne dokumentacije možete pronaći ovdje)
  3. Po završetku stručnog usavršavanja, u roku od 15 dana, u ured Komore dostavite popis pasivnih i aktivnih sudionika skupa te excel tablicu u elektroničkom obliku u kojoj su navedeni sudionici stručnog skupa istim redoslijedom kao u listi pasivnih odnosno aktivnih sudionika (excel tablicu potrebno je dostaviti posebno za aktivne odnosno pasivne sudionike)

Obrasce popisa za pasivne i aktivne sudionike skupa možete pronaći u dokumentima (Prilog 5 - Lista pasivnih sudionika, Prilog 6 - Lista aktivnih sudionika).

Excel tablica treba sadržavati tri kolone s podacima: ime i prezime, članski broj i OIB. Primjer excel tablice možete pogledati ovdje. Molimo organizatore da napomenu polaznicima edukacije da provjere točnost upisanih podataka (OIB i članski broj) jer sustav automatski dodijeljuje bodove te u slučaju nepodudarnosti podataka bodovi neće biti dodijeljeni.

Gore objavljeni obrasci Lista pasivnih i aktivnih sudionika propisani su Pravilnikom te ih je obvezno dostavljati u propisanom obliku sa svim propisanim sadržajem.

Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune zahtjeve, a ured Komore neće upisivati bodove za vrednovane skupove u slučaju slanja nepotpunih lista sudionika.

Ako Povjerenstvo utvrdi da je zahtjev nepotpun ili pogrešno ispunjen, pozvat će organizatora stručnog usavršavanja da u roku od 8 dana dopuni zahtjev.

Ako organizator stručnog usavršavanja u roku od 8 dana ne dopuni zahtjev, Povjerenstvo će odlukom odbaciti zahtjev za vrednovanje.

Pod potpunom dokumentacijom podrazumijeva se zahtjev koji sadrži sve podatke i dokumente navedene u članku 34. Pravilnika. Dozvoljena je tolerancija do 10% krivih podataka na listama (odnosi se na Listu pasivnih i Listu aktivnih sudionika te excel tablicu s popisom aktivnih i pasivnih sudionika).

Ukoliko organizator stručnog usavršavanja ne dostavi potpune podatke u roku od 15 dana nakon održavanja stručnog usavršavanja, Povjerenstvo neće upisati bodove sudionicima , a navedeni podatak će se objaviti na mrežnoj stranici Komore kako bi članovi Komore bili upoznati s razlogom zbog kojeg im nisu upisani bodovi u propisanom roku u evidencijski list.

Taksa za vrednovanje stručnog usavršavanja

Za skupove čije troškove snosi organizator i nemaju kotizaciju sudionika, organizator je obvezan platiti taksu Komori u iznosu 400,00 EUR, a za svako ponovljeno predavanje na istu temu 300,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu, Studij farmacije u Splitu i svi nastavni zavodi za javno zdravstvo u Republici Hrvatskoj su oslobođeni plaćanja naknade Komori za vrednovanje organiziranih stručnih skupova.

Za skupove gdje sudionici plaćaju kotizaciju, organizator je obvezan uplatiti 15% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije, s tim da je minimalan iznos za uplatu 400,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu i Studij farmacije u Splitu obvezni su uplatiti 5% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije.

Taksa za vrednovanje e-tečaja iznosi 850,00 EUR.

Taksa za vrednovanje se plaća po izdanom računu Komore za pruženu uslugu vrednovanja stručnog usavršavanja.

Više informacija o taksi za vrednovanje stručnih usavršavanja možete pronaći u Odluci o vrijednosti usluga HLJK na stranici Komore ovdje.

Tečaj i E-tečaj

Uz sve prethodno navedeno, vezano za organizaciju stručnog usavršavanja, za organizaciju tečaja i e-tečaja, potrebno je i:

  1. Kontaktirati ured Komore u svezi potpisivanja ugovora o suradnji s HLJK,
  2. Dostava popisa sudionika obavlja se jednom mjesečno za vrijeme trajanja e-tečaja te je jednom mjesečno potrebno dostaviti excel tablicu u elektroničkom obliku u kojoj su navedeni pasivni sudionici e-tečaja (excel tablicu aktivnih sudionika dostavljate samo jednom za cijelo vrijeme trajanja e-tečaja).

Potvrdnica za stručno usavršavanje

Organizator stručnog usavršavanja obvezan je magistru farmacije po završetku stručnog usavršavanja izdati potvrdnicu, koja mora sadržavati:

  • naziv, sjedište i OIB organizatora stručnog usavršavanja,
  • naziv, datum i mjesto održavanja stručnog usavršavanja,
  • ime i prezime, članski broj i OIB sudionika stručnog usavršavanja,
  • naznaku da je stručno usavršavanje vrednovano od strane Hrvatske ljekarničke komore,
  • potpis i pečat odgovorne osobe organizatora stručnog usavršavanja koji mogu biti i u elektroničkom (digitalnom) obliku

Odluku o obveznom sadržaju potvrdnice kao i primjere potvrdnica možete pronaći u Dokumentima.

Uputa organizatorima- odvajanje promotivnog od vrednovanog sadržaja stručnog usavršavanja

Na sjednici Povjerenstva za stručno usavršavanje HLJK održane 12.04.2021., donesena je uputa i podsjetnik organizatorima stručnog usavršavanja u svezi odvajanja promotivnog od vrednovanog sadržaja edukacije. Uputu možete pronaći ovdje.

Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir

U dokumentima možete pronaći Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir.